lauantai 20. kesäkuuta 2015

Mitä jää?

Olen siis 38v. Olen ollut naimisissa ja saanut 2 lasta. Olen asunut kahden eri miehen kanssa, ollut kahdessa pidemmässä suhteessa. Olen ollut vakituisissa työpaikoissa valmistumisestani lähtien. Minulla ei ole lainaa, ei autoa, ei omaisuutta. Tuttavapiirini on suppea. Olen nyt eronnut kahdesti. Mitä minulle jää? Onko minulla omaa elämää tämän jälkeen?

Rakastuvatko nelikymppiset enää? Perustavatko enää parisuhteita? Opiskelevat kyllä uusia ammatteja, mutta menestyvätkö niissä? Saavatko uusia ystäviä? Säilyykö terveys? Vai tästäkö se alamäki alkoi - ovatko enää hissutteluvuodet edessä? Tuntuuko mikään enää miltään? Elänkö jatkossa pelkästään lasten kautta?

 Tässäkö minun oma elämäni oli?

2 kommenttia:

  1. Ei ollut. Paljon on edessä. Unohda stereotypiat ja elä vain oman näköistä elämääsi. Sinne tulee asioita, kun et koteloidu menneisyyden muistoihin.

    VastaaPoista
  2. Itse asiassa juttu taitaa olla niin että "kypsemmällä iällä" solmitut suhteet ovat niitä jotka toimivat. Juoksut on juostu ja elämään...no, suhtautuu eri tavalla kuin nuorempana.

    VastaaPoista